MIRE SZÁMÍTSUNK A LOGISZTIKÁBAN 2025-BEN? KONFERENCIA

AZ NLV KLUB ÉS A CHINACHAM HUNGARY SZERVEZÉSÉBEN

Időpont: 
2025. január 23. 8:30-15:30

Helyszín: China Mart – 1152 Budapest Szentmihályi út 171. /Experience Center Konferenciaterem – IV. emelet

Világpolitikai kilátások – Háborús konfliktusok hatásai – Gazdasági trendek és kockázatok 2025-ben – Útdíj, üzemanyag árváltozás  – Vámjogszabály változások, aktualitások – Karbonvám, ESG, EPR változások – Adózás 2025-ben – Közúti, légi és vasúti szállítmányozási körkép

Trendek, változások, újdonságok melyeket minden szakembernek ismernie kell!

Az esemény moderátora:
Bakos Dániel – Pulsator Consulting Kft.

 

Regisztráció az eseményre

Részletes program

8:30-9:00
Regisztráció
8:30-9:00
9:00-9:40
2025: Három plusz kétszer kettő forgatókönyv
Demkó Attila, biztonságpolitikai szakértő
9:00-9:40
9:40-10:10
Gazdasági aktualitások és kockázatok
Árokszállási Zoltán, Elemzési Centrum vezető, MBH Bank
9:40-10:10
10:10-10:30
Légiáruszállítási körkép
Kossuth József, cargo igazgató, Budapest Airport Zrt.
10:10-10:30
10:30-11:00
Kávészünet
10:30-11:00
11:00–11:20
Az MVM Csoport 2024-es pénzügyi évre vonatkozó ESG közzétételi gyakorlatának változása
Bozsik Balázs, osztályvezető, Fenntarthatósági Teljesítmény Koordinációs Osztály, MVM Zrt.
11:00–11:20
11:20-11:40
Hogyan adózunk 2025-ben?
Malina Gábor, senior tax manager, BDO Magyarország Compliance Szolgáltatások Kft.
11:20-11:40
11:40-12:00
A magyarországi konténeres piac aktuális kérdései és a 2025-ös év várakozásai
Zirig Dóra, Deputy Branch Manager, Cosco Shipping Lines - Hungary
11:40-12:00
12:00-12:30
A kiterjesztett gyártói felelősség (EPR) 2025-ben
Borsányi-Bognár Levente, szakmai ügyvezető, e-Termékdíj.hu Kft.
12:00-12:30
12:30-12:50
Vasúti áruszállítás 2025-ben
Pete Zsolt, üzletfejlesztési vezető, GYSEV CARGO Zrt.
12:30-12:50
12:50-13:45
Ebédszünet
12:50-13:45
13:45-14:15
2025: repülőrajt a közúti fuvarozásban is?
Lajkó Ferenc, ügyvezető igazgató, DigiLog Consulting Kft.
13:45-14:15
14:15–14:45
Digitális fejlesztések és az EU zöld szabályozásának hatása a vámszakterületre
Dr. Sábián Zsolt, vámszakmai igazgatóhelyettes, Ghibli Cégcsoport
14:15–14:45
14:45–15:15
Folyamatos változások kereszttüzében: a harmadik országbeli állampolgárok foglalkoztatásáról
Bánó Péter, nemzetközi üzletág igazgató, euJobs HR-Group
14:45–15:15

Az esemény előadói

Esemény  támogatói

A programváltozás jogát fenntartják a szervezők.

Részvételi feltételek:

A regisztrációt kizárólag gyártó/termelő nagyvállalatok logisztikai, beszerzési, ellátási lánc és raktározási vezetői számára biztosítjuk.

A jelentkezésre 2025. január 20-ig van lehetőség.

Megrendelő kötelezettséget vállal a jelentkezéssel, hogy a részvételi díj számláját banki átutalással határidőre kiegyenlíti.

A konferencián való részvétel feltétele a részvételi díj befizetése. A rendezvényen csak azok a vendégek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.

A részvételi díj természetbeni juttatásnak minősülő tételeit (étel, ital) adó- és járulékfizetési kötelezettség terheli, melynek megfizetése a megrendelő feladata. A részvételi díjról kiállított számla minden esetben külön fogja tartalmazni a természetbeni juttatások mértékét.

A helyszínen felügyelet nélkül hagyott értéktárgyakért a szervezők felelősséget nem vállalnak. Az esemény sajtó nyilvános, a helyszínen készülő fotókat a szervező korlátozás nélkül felhasználhatja. A megrendelő tudomásul veszi, hogy a jelentkezés megküldésével a fenti feltételeket elfogadja.

A fenti feltüntetett részvételi díjak nem tartalmazzák az Áfát.

A megadott elérhetőségekre e-mailen és postán juttatjuk el a számlát.

Jelentkezésével elfogadja, hogy a regisztrációkor megadott neve, cégneve és beosztása a regisztrált résztvevők számára láthatóvá váljon. A megrendelő tudomásul veszi, hogy a jelentkezés megküldésével a fenti feltételeket elfogadja.

Lemondási feltételek:

A megrendelések módosítását vagy lemondását írásban (e-mailben, vagy levélben) kell jelezni. A visszatérítés mértéke 2025. január 20. előtt beérkező lemondások vagy módosítások esetén 80%. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet, illetve visszatérítésre nincs mód. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A szervezők helyettesítő személyt elfogadnak a jelentkezési határidő lejárta után is, a helyettesítő személy adatait e-mailben szükséges elküldeni a szervezők számára.

Adatkezelési tájékoztató (https://nagyvallalatilogisztika.hu/wp-content/uploads/2017/02/RENDEZV%C3%89NY-REGISZTR%C3%81CI%C3%93-ADATKEZEL%C3%89S.pdf)

Tájékoztatjuk, hogy a rendezvényen a rendezvény szervezője kamera- és fényképfelvételeket készít, amely felvételeken a rendezvény előadói felismerhetőek lehetnek. A fényképeket a rendezvény szervezője online és elektronikus felületeken elektronikusan, valamint székhelyén papíralapon a marketingtevékenysége során közzéteszi, de direkt reklámcélból nem használja fel. Jelen rendezvényen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 2:48. §-a szerint „Képmás vagy hangfelvétel elkészítéséhez és felhasználásához az érintett személy hozzájárulása szükséges”. Azzal, hogy jelen tájékoztatás ismeretében a rendezvény területére belép, ráutaló magatartással hozzájárul a fentiekhez.

A regisztrációval a résztvevő tudomásul veszi és elfogadja a fenti feltételeket.

Recommended Posts