Jelentős vállalással és a fenntarthatóság irányába tett nagy lépéssel újítja meg egyik prémium márkáját a Heineken Hungária.


A Gösser, valamint a Gösser Natur Zitrone radlerek az idei évtől új formát kapnak és megújulnak, elhagyják a PET palackos kiszerelést, mely évi közel 200 tonna műanyagtól mentesíti a környezetet – derült ki a cég közleményéből. A csomagoláson kívül a dizájn és a márka is új külsőt kap, valamint a kínálat is változik a Gösser portfólióban. A radler kategóriát 2009-ben Magyarországon meghonosító Gösser Natur Zitrone 2% Citrom termék, illetve alkoholmentes testvérei az idei szezontól a Gösser ernyője alatt, azaz Gösser néven kerülnek a polcokra. A jól ismert Citrom és Mangó-citrom ízek mellett bemutatkozik az áfonya-citrom íz is, mely ötvözi a citrom frissességét és az bogyós áfonya üdítő fanyarságát. A minőségi követelményeket mindig szem előtt tartva az ízekhez kizárólag természetes alapanyagokat használ fel a gyártó.

Forrás: HEINEKEN HUNGÁRIA ZRT.: Komoly vállalást tett a nagy magyar sörgyártó: több fronton is megújulnak (https://wwww.partnerradar.hu)

Recommended Posts