A Tesco sajátmárkás háztartási termékei ezentúl 100 százalékban újrahasznosítható csomagolásban kerülnek a polcokra változatlan áron. A zöld-fehér, újrahasznosíthatóságot jelölő logóval jelzett termékek újabb fontos lépésnek tekinthetőek az áruházlánc fenntartható csomagolás terén végzett munkájának, és hozzájárulnak a körforgásos rendszer minél szélesebb körű alkalmazásához.

 

 A Tescoban ezenkívül már kaphatóak a környezetbarát módszerrel előállított, “Made Mindfully” F&F ruházati termékek, amelyekkel a vállalat további lépéseket tesz a fenntartható működés megvalósításáért.

 

 “Elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett, és szeretnénk vásárlóinkat is támogatni abban, hogy környezetbarát vásárlási döntéseket hozhassanak, ennek egyik lépése, hogy termékeinket újrahasznosítható csomagolásban kínáljuk. Szállítóinkkal régóta együttműködünk az ehhez szükséges fejlesztésekben. A Tesco sajátmárkás háztartási cikkek mostantól hozzájárulnak ahhoz, hogy vásárlóink csökkentsék ökológiai lábnyomukat és a műanyaghulladék mennyiségét, miközben árban nem kell kompromisszumot kötniük. Így pénztárcájukat és a környezetet is kímélik” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.

 

A termékek csomagolását az áruházlánc a lakossági hulladék újrahasznosítási szabályainak figyelembevételével fejlesztette ki, ami azt jelenti, hogy a vásárlók a háztartási cikkeket használat után a lakóhelyükön található megfelelő szelektív hulladékgyűjtőbe tudják kidobni, így azok biztosan újrahasznosításra kerülnek.

 

Forrás: www.partnerradar.hu

Recommended Posts